به ما اعتماد کنید🤝

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

حضور فوری کمتر از یک ربع

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

درآوردن اشیاء از چاه

تلفن همراه ، سوئیچ و زیورآلات با ابزار مخصوص

لوله باز کنی شبانه روزی فرمانیه

لوله بازکنی شبانه‌روزی محله فرمانیه از اصلی ترین خیابان این منطقه که خیابان فرمانیه است تا چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو و تمامی محله در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آماده خدمت‌رسانی به این مناطق است.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی می‌توانید در هرساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید.

لوله باز کنی شبانه روزی فرمانیه

لوله بازکنی شبانه‌روزی محله فرمانیه از اصلی ترین خیابان این منطقه که خیابان فرمانیه است تا چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو و تمامی محله در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آماده خدمت‌رسانی به این مناطق است.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی می‌توانید در هرساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید.

سرعت عمل بالا

تجهیزات مدرن

قیمت مناسب

پاسخگویی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی فرمانیه

محله فرمانیه تهران در منطقه یک شهرداری تهران است که همواره یکی از محله‌های شمال تهران به شمار می‌رود. این محله جزو یکی از محلات قدیمی با عمر  ۲۰۰ ساله است و از نکات جالب این محله وجود بافت مدرن و امروزی آن با توجه به قدمت‌ ۲۰۰ ساله‌ی آن است. فرمانیه از شمال به جماران، از جنوب به قیطریه، از غرب به حکمت و از شرق به کاشانک محدود می‌شود.

لوله بازکنی فرمانیه یکی ازخدمات مجموعه پایتخت سرویس در شمال تهران فعالیت می‌کند. این خدمات زمانی‌که لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت و… مسدود می‌شود قابل استفاده است.

اگر در هریک از خیابان‌های محله فرمانیه ساکن هستید و گرفتگی لوله‌های فاضلاب را در منزل خود دیدید، کافی‌ست با پایتخت سرویس تماس بگیرید. خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته از جمله مزایای شرکت ماست که شما بدون نگرانی و با اطمینان خاطر می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

روش انجام خدمات لوله بازکنی در فرمانیه

وقتی با مشکلاتی نظیر گرفتگی فاضلاب و یا پس زدن آب مواجه می‌شوید، در قدم اول ممکن است با استفاده از محلول‌های اسیدی و شیمیایی سعی در حل مشکل داشته باشید. این کار نه‌تنها مشکل را حل نمی‌کند بلکه علاوه بر آن بافت لوله را پوسیده می‌کند و ممکن است به خودتان هم آسیب وارد کند.

سرویس‌کاران فرمانیه با توجه به تجربه و سابقه‌ای که دارند به آسانی مشکل را تشخیص می‌دهند و با توجه به آن بهترین راه حل ممکن را پیشنهاد می‌دهند و کار را شروع می‌کنند.

در اولین مرحله سرویس‌کار با استفاده از فنر برقی( ژنراتور) شروع به باز کردن گرفتگی می‌کند. فنر برقی می‌تواند از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین گرفتگی‌ها را رفع کند.

اگر مشکل با استفاده از فنر برقی رفع نشد سرویس‌کار با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته‌ای مانند تراکم هوا و پمپ ساکشن که در اختیار دارد، مشکل را در کمترین زمان حل می‌کند.

شایع‌ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

شاید برای شما سوال باشد که چه عواملی باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود. باید به شما بگوییم متداول‌ترین علتی که باعث این گرفتگی می‌شود کارهای روزمره‌ای است که خودمان انجام می‌دهیم و سبب گرفتگی لوله می‌شود.

به‌طور مثال اگر لوله فاضلاب حمام سرپوش نداشته باشد و سهوا اشیایی مثل در شامپو، دستمال کاغذی و… وارد آن شوند باعث گرفتگی فاضلاب حمام می‌شود.

در حمام مو‌های زائد نیز وارد لوله می‌شود آن را مسدود می‌کنند و به مرور در انتهای لوله سبب گرفتگی فاضلاب خواهند شد.

در اکثر مواقع سهل انگاری خودمان باعث گرفتگی فاضلاب می‌شود مگر این‌که در زمان ساخت و ساز ساختمان مصالح ساختمانی در لوله‌های فاضلاب باقی مانده باشد و به خوبی تخلیه نشده باشد.

مهم‌ترین عواملی که باعث گرفتگی فاضلاب می‌شوند عبارت است از:
  • ریختن روغن و چربی در سینک و لوله فاضلاب
  • وجود اشیا خارجی مانند مسواک، شامپو، صابون، دستمال کاغذی و … در حمام و توالت
  • مشترک بودن لوله‌های فاضلاب در آپارتمان
  • وجود مصالح ساختمان در لوله‌های فاضلاب مانند سیمان، قیر، سن و …

توجه داشته باشید این موارد از مهم‌ترین دلایل گرفتگی به شمار می‌رود و ممکن است مشکل گرفتگی فاضلاب ساختمان شما موردی غیر از این‌ها باشد.

شکستگی لوله و کم بودن شیب لوله‌ها نیز گاهی مشکل ساز می‌شود. در این شرایط بهترین کار سپردن کار به دست متخصصان پایتخت سرویس است.

متخصصان پایتخت سرویس در هر زمان آماده ارائه باکیفیت‌ترین خدمت به شما عزیزان است.

بهترین کیفیت، کم‌ترین زمان

پایتخت سرویس همواره از مجرب‌ترین سرویس‌کاران استفاده می‌کند. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا نیرو‌های ما در کمترین زمان و حداکثر ۳۰ دقیقه به محل شما اعزام شوند.

خدمات لوله بازکنی فرمانیه با بهترین کیفیت و بدون کثیف کاری انجام می‌شود و شما مشکلی از بابت آن نخواهید داشت.

اگر نیاز به تخریب باشد، سرویس‌کاران بیش‌ترین تلاش خود را می‌کنند تا با حداقل تخریب مشکل را رفع کنند.

شرکت پایتخت سرویس چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
  • خدمات لوله بازکنی با حداقل کثیف کاری و تخریب
  • تخلیه چاه
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • شناسایی شکستگی لوله
  • نصب سیفون و تعمیر توالت فرنگی
  • بیرون آوردن اشیا قیمتی از داخل لوله‌ی فاضلاب