به ما اعتماد کنید🤝

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

حضور فوری کمتر از یک ربع

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

درآوردن اشیاء از چاه

تلفن همراه ، سوئیچ و زیورآلات با ابزار مخصوص

لوله باز کنی شبانه روزی منیریه

در هر ساعتی از شبانه روز گرفتگی لوله فاضلاب، چاه و یا بالازدن آب فاضلاب را مشاهده کردید، کافی‌است با شماره‌ی زیر تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن سرویس‌کاران پایتخت سرویس خودشان را به محل سکونت و یا کار برسانند.

لوله‌بازکنی منیریه توسط بهترین سرویس‌کاران و با استفاده از فنر برقی‌های پیشرفته کاملاً تضمینی و باکیفیت گرفتگی لوله را باز می‌کند.

لوله باز کنی شبانه روزی منیریه

در هر ساعتی از شبانه روز گرفتگی لوله فاضلاب، چاه و یا بالازدن آب فاضلاب را مشاهده کردید، کافی‌است با شماره‌ی زیر تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن سرویس‌کاران پایتخت سرویس خودشان را به محل سکونت و یا کار برسانند.

لوله‌بازکنی منیریه توسط بهترین سرویس‌کاران و با استفاده از فنر برقی‌های پیشرفته کاملاً تضمینی و باکیفیت گرفتگی لوله را باز می‌کند.

سرعت عمل بالا

تجهیزات مدرن

قیمت مناسب

پاسخگویی شبانه روزی

لوله‌بازکنی شبانه‌روزی تهران شرکت پایتخت سرویس خدماتی باکیفیت، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سرویس‌کاران مجرب در منیریه ارائه می‌دهد.

در زمان قاجار منیریه از محله‌های اعیانی نشین تهران به شمار می‌رفت و نام این محله از نام مادر کامران میرزا، بانو منیرالسلطنه گرفته‌شده است.منیریه از شمال به چهارراه سپه، از سمت جنوب به خیابان فرهنگ، از شرق به چهارراه ابوسعید و از غرب به چهارراه لشکر دسترسی دارد. همین دسترسی سبب شده سرویس‌کاران پایتخت سرویس در کمتر از سی دقیقه به محل برسند و مشکل را در کمترین زمان حل کنند.

منیریه که درگذشته بافت قدیمی و اصیلی داشت و پر از درخت و گیاه بود، امروزه رشد سریع جمعیت و گسترش ساختمان‌سازی باعث شده بافت سبز این منطقه به‌شدت محدودشده و تنها درختان تنومند در خیابان ولیعصر باقی بمانند.

از عمده‌ترین مشکلاتی که در اکثر مواقع با آن روبرو می‌شویم، گرفتگی لوله فاضلاب است که دردسر زیادی را برای ما به وجود خواهد آورد.این مشکل اغلب با کثیف کردن محیط و ایجاد بوی بسیار ناخوشایند و بد همراه است.

اما در هنگام وقوع این مشکل چه باید کرد؟

اولین کاری که باید انجام داد تشخیص علت گرفتگی است.

اگر بتوانید علت را به آسانی شناسایی کنید و متوجه شوید مشکل سطحی است می‌توانید با استفاده از فنر برقی آن را رفع کنید. حال اگر نتوانستید مشکل را پیدا کنید، کافی است با پایتخت سرویس تماس بگیرید تا سرویس‌کاران با استفاده از دستگاه گرفتگی و یا شکستگی لوله را تشخیص دهند.

از دیگر مشکلات فاضلاب این منطقه به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • رسوب گرفتگی لوله فاضلاب
  • شکسته شدن لوله‌ها
  • پر شدن چاه و نیاز به تخلیه فوری آن
  • جمع شدن موی بلند در لوله فاضلاب
  • وجود مصالح ساختمان در لوله‌ها

 

بسیاری از این مشکلات با استفاده از خدمات لوله‌ بازکنی پایتخت سرویس به  راحتی قابل‌حل می‌باشد ، اما برخی از مشکلات نیز نیاز به تشخیص دقیق و سپس اقدام صحیح برای حل آن دارند.

چه کارهایی انجام تا لوله فاضلاب زودتر بگیرد؟

شاید از این عنوان تعجب کنید اما بیشترین کارهایی که موجب گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود را خودمان انجام می‌دهیم. اگر کمی در انجام کارها دقت کنیم و آن‌ها را کنترل کنیم، باعث می‌شود این گرفتگی خیلی دیرتر و یا شاید اصلا رخ ندهد. از جمله اقداماتی که سبب گرفتگی لوله‌فاضلاب می‌شوند عبارتند از:

  • وجود موی بلند در کفشور حمام: اگر در کفشور حمام و در مسیر آب از توری استفاده کنیم، دیگر موی بلند به داخل لوله فاضلاب نفوذ نمی‌کند و گرفتگی به وجود نخواهد آمد.
  • حتی استفاده از این توری جلوی نفوذ اشیا و همچنین ورود موهای زائد را نیز می‌گیرد.
  • وجود روغن و رسوب: در سینک آشپزخانه و یا کفشور حتی الامکان از روغن استفاده نکنید، زیرا همین روغن باعث مسدود شدن لوله فاضلاب خواهد شد.
  • استفاده از مواد اسیدی و لوله بازکن های قوی: استفاده از این مواد نه تنها به باز شدن لوله کمک نمی‌کند بلکه موجب آسیب شدید به بافت لوله‌فاضلاب می‌شود.
  • وجود مصالح ساختمانی در لوله: در هنگام بازسازی و یا ساخت مسکن دقت کنید که مصالحی در لوله‌فاضلاب باقی نماند که بسیار مشکل ساز خواهد شد.

روش‌های زیادی برای بازکردن گرفتگی‌ها وجود دارد و پایتخت سرویس همیشه از بهترین تجهیزات استفاده می‌کند. در حال حاضر موثرترین اقدامات با استفاده از وسایل زیر است:

  • استفاده از فنربرقی
  • استفاده از دستگاه تراکم هوا
  • دستگاه ساکشن(مکنده هوا)
  • استفاده از فنرهای دستی

همه‌ی این ابزارها برای بازکرن گرفتگی‌ها موثر هستند. اما بهترین روش که می‌تواند گرفتگی‌های سخت و پیچیده را به راحتی و با کمترین کثیف کاری باز کند، استفاده از فنر برقی است.

گرفتگی‌های فاضلاب و بالازدن چاه اغلب بسیار آلوده کننده است و به سرعت موجب کثیف شدن محیط می‌شود.

به همین منظورپایتخت سرویس تمام تلاش خود را کرده که در کمترین زمان ممکن و حداکثر سی دقیقه سرویس‌کاران خود را اعزام کند تا مشکل مسدود شدن آب را به سرعت حل کنند. بنابراین هرگاه به چنین مشکلی روبرو شدید، می‌توانید با پایتخت سرویس لوله بازکنی منیریه تماس بگیرید.