به ما اعتماد کنید🤝

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

حضور فوری کمتر از یک ربع

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

درآوردن اشیاء از چاه

تلفن همراه ، سوئیچ و زیورآلات با ابزار مخصوص

لوله باز کنی شبانه روزی نارمک

لوله بازکنی نارمک  ارائه کننده بهترین و متنوع ترین خدمات چاه از قبیل چاه بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، کفتراشی ، کول گذاری  ، طوقه چینی ، باز و بست درب چاه ، پیدا کردن محل چاه ، تشخیص ترکیدگی و … آماده خدمت رسانی به شما همشهریان محترم تهرانی می باشد .

لوله باز کنی شبانه روزی نارمک

لوله بازکنی نارمک  ارائه کننده بهترین و متنوع ترین خدمات چاه از قبیل چاه بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، کفتراشی ، کول گذاری  ، طوقه چینی ، باز و بست درب چاه ، پیدا کردن محل چاه ، تشخیص ترکیدگی و … آماده خدمت رسانی به شما همشهریان محترم تهرانی می باشد .

سرعت عمل بالا

تجهیزات مدرن

قیمت مناسب

پاسخگویی شبانه روزی

بهترین لوله بازکنی در نارمک

اگر لوله فاضلابتان دچار گرفتگی شد در اولین فرصت بدون اتلاف وقت با یکی از دفاتر لوله بازکنی نارمک ما تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را تشریح نمایید تا در سریع ترین زمان سرویسکار لوله بازکنی نارمک ماهری را برایتان اعزام کنیم تا در کمتر از نیم ساعت مشکل گرفتگی را به نحو مطلوب ، بدون کثیفی و خرابکاری رفع نماید.

باز کردن کیپ شدگی لوله های آشپزخانه ، حمام ، توالت فرنگی ، سرویس ایرانی ، کفشور پارکینگ و بالا پشت بام و لوله ای رایزر اصلی و منهول ها با دستگاه ژنراتور برقی و انواع فنر فولادی و پمپ باد و رسوب کنی توسط سرویسکاران حرفه ای

نگرانی که بیشتر مشتریان ما در باره لوله بازکنی دارند این است که مبادا فنر ، لوله را بشکند و یا سوراخ بکند. بعضی مواقع عنوان می کنند که لوله قدیمی است لوله چدنی است لوله پلیکا است و …اصلا نگران نباشید چون فنر های لوله باز کنی انعطاف پذیر هستند و اگر اول کار دقت بفرمایید مشاهده می کنید که فنر ۶ متری را سرویس کار به صورت گرد روی هم تابیده و به اندازه کوچکی شده ، پس این فنر نمی تواند آسیبی به لوله وارد بیاورد .

از طرفی لوله ها به شدت مقاوم و محکم هستند و با این چنین فنر هایی به هیچ عنوان صدمه نمی بینند . ما در هنگام باز کردن درب چاه مجبور می شویم لوله ها را بشکنیم تا درب چاه باز شود و پمپ پایین برود ، این جا است که مقاومت لوله را می بینیم چون به سختی و با کلنگ و هیلتی لوله ها را می شکنیم . نتیجه کلی این که اصلا اصلا نگران آسیب دیدن لوله با فنر زدن نباشید . آسیبی که محلول ها و اسید های لوله بازکنی به لوله ها وارد می کند به مراتب خطرناک تر و جدی تر است فنر زدن است . در بیشتر مواقعی که مشتری اسید در لوله ریخته ، لوله سوراخ شده و آب کامل تخلیه شده ولی نه در فاضلاب بلکه روی سر طبقه پایینی . پس این اشتباه را انجام ندهید یعنی ترس از سوراخ شدن لول با فنر و استفاده از اسید برای باز کردن لوله چون کاملا دارید بر عکس عمل می کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله در نارمک

اگر نم و رطوبتی در منزل مشاهده نمودید یا بوی نم از جایی می آید و یا گچ دیوار و سقف تغییر رنگ داده و یا تبله کرده ، نشانه وجود مشکلی در سیستم لوله کشی آب یا فاضلاب و یا عایق کف حمام توالت و آشپزخانه است که باید در اولین فرصت تعمیر شود تا خسارت بیشتر نگردد. تشخیص محل دقیق و علت ایجاد نم و رطوبت توسط دستگاه های دیجیتالی پیشرفته بدون تخریب . شاید اصلی ترین بخش رفع نم ، تشخیص دادن علت و محل آن باشد بعد از اینکار هزینه برآورد شده و اقدام به تعمیر و تعویض قطعه خراب و معیوب می کنیم. خیلی وقت ها مشاهده شده که علت چیز ساده و بسیار پیش پا افتاده ای بود که با کمترین هزینه و زمان قابل رفع کردن است. به فرض وجود گرفتگی در لوله فاضلاب نیز در مواقعی باعث چکه و نم می شود. بیشتر گرفتگی در توالت ایرانی باعث چکه به طبقه پایین می شود .چون بین کاسه و لوله زیر کاسه اتصال خاصی وجود ندارد . یعنی اگر لوله بگیرد و آب بالا بیاید از درز بین کاسه و لوله بیرون زده و از مسیر وله به طبقه پایین می ریزد.

لوله بازکنی نارمک برای در آوردن اشیاء 

در آوردن اشیاء افتاده در سیفون دستشویی و لوله فاضلاب. اگر شئ در سیفون توالت یا لوله کف شور افتاد حتما باید از آن بیرون بیاید چون به هیچ عنوان از شتر گلویی رد نمی شود و سالیان سال در آنجا خواهد ماند و باعث گرفتگی های زود به زود می شود. ما با انبر های خاص اشیا را از درون سیفون در می آوریم .

تعمیرات تخصصی توالت فرنگی 

نصب کاسه ،تبدیل توالت ایرانی به فرنگی ،تعویض کاسه توالت قدیمی با نو ، آب بندی زیر کاسه ، تنظیم و سرویس کامل سیفون توالت ، تعویض قطعات داخلی و رفع گرفتگی توالت فرنگی