به ما اعتماد کنید🤝

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

حضور فوری کمتر از یک ربع

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

درآوردن اشیاء از چاه

تلفن همراه ، سوئیچ و زیورآلات با ابزار مخصوص

لوله باز کنی شبانه روزی نواب

اگر مشکل گرفتگی فاضلاب و بوی بد آن و یا تخلیه چاه دارید، کافیست با پایتخت سرویس تماس بگیرید. پایتخت سرویس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

سرویس‌کاران پایتخت سرویس با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به پشتوانه‌ی تجربه‌ و سابقه‌ی بالایی که دارند، به راحتی و در کمترین زمان گرفتگی‌های سخت و پیچیده را رفع خواهند کرد.

لوله باز کنی شبانه روزی منیریه

در هر ساعتی از شبانه روز گرفتگی لوله فاضلاب، چاه و یا بالازدن آب فاضلاب را مشاهده کردید، کافی‌است با شماره‌ی زیر تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن سرویس‌کاران پایتخت سرویس خودشان را به محل سکونت و یا کار برسانند.

لوله‌بازکنی منیریه توسط بهترین سرویس‌کاران و با استفاده از فنر برقی‌های پیشرفته کاملاً تضمینی و باکیفیت گرفتگی لوله را باز می‌کند.

سرعت عمل بالا

تجهیزات مدرن

قیمت مناسب

پاسخگویی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی نواب سریع و در کمترین زمان توسط شرکت پایتخت سرویس انجام می‌شود. ضمانت کار سرویس‌کاران به شما این اطمینان را می‌دهد که سال‌ها گرفتگی لوله رخ ندهد و با این مشکل روبرو نشوید. لوله بازکنی شبانه روزی پایتخت سرویس با استفاده از سرویس‌کارانی با تجربه وتجهیزات پیشرفته گرفتگی لوله نواب را با تضمین انجام می‌دهد.

نواب از شمال به میدان توحید و از جنوب به بزرگراه تندگویان منتهی می‌شود. موقعیت جغرافیایی مناسب این محله سبب شده که سرویس‌کاران پایتخت سرویس در کمتر از سی دقیقه به محل اعزام شوند و مشکل در کمترین زمان ممکن حل شود. با توجه به قدیمی بودن بافت مسکونی این منطقه گرفتگی لوله‌فاضلاب و گرفتن چاه بسیار طبیعی است و هرگاه با این مشکل روبرو شدید جای نگرانی نیست. ناگفته نماند برخی از مسکن‌های این محله به سمت بازسازی و نوسازی می‌روند اما باز هم مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب نیز رخ می‌دهد.

لوله‌بازکنی شبانه‌روزی تهران شرکت پایتخت سرویس خدماتی باکیفیت، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سرویس‌کاران مجرب در منیریه ارائه می‌دهد.

در زمان قاجار منیریه از محله‌های اعیانی نشین تهران به شمار می‌رفت و نام این محله از نام مادر کامران میرزا، بانو منیرالسلطنه گرفته‌شده است.منیریه از شمال به چهارراه سپه، از سمت جنوب به خیابان فرهنگ، از شرق به چهارراه ابوسعید و از غرب به چهارراه لشکر دسترسی دارد. همین دسترسی سبب شده سرویس‌کاران پایتخت سرویس در کمتر از سی دقیقه به محل برسند و مشکل را در کمترین زمان حل کنند.

منیریه که درگذشته بافت قدیمی و اصیلی داشت و پر از درخت و گیاه بود، امروزه رشد سریع جمعیت و گسترش ساختمان‌سازی باعث شده بافت سبز این منطقه به‌شدت محدودشده و تنها درختان تنومند در خیابان ولیعصر باقی بمانند.

دلایل گرفتگی لوله‌های ‌فاضلاب

  • مو
  • روغن
  • چربی
  • رسوب و جرم
  • مصالح ساختمانی
  • رعایت نکردن شیب درست و مناسب در لوله ها
  • افتادن اشیا در لوله

 

هریک از این عوامل به تنهایی می‌توانند شدیدترین مشکل و گرفتگی را به وجود بیاورد، اما سرویس‌کاران پایتخت سرویس به راحتی پیچیده ترین گرفتگی‌ها را باز خواهند کرد. گرفتگی به صورت تضمینی و ۱۰۰درصدی از بین خواهد رفت.

پایتخت همواره تلاش می‌کند خدمات خود را با مناسب ترین قیمت و در عین حال با بهترین کیفیت ارائه دهد. به همین دلیل هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی از شما گرفته نخواهد شد. با توجه به نوع گرفتگی و متراژ آن قیمت تعیین ‌می‌شود. همچنین مشخص شدن علت گرفتگی نیز تعیین کننده قیمت کار خواهد بود. همین حالا با شماره ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸ تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی لازم را به شما عزیزان داشته باشند.

هرگاه گرفتگی لوله فاضلاب و یا بوی بد فاضلاب در محیط منتشر می‌شود اولین دغدغه که ذهن ما را درگیر می‌کند، کثیف شدن محیط است و همین باعث می‌شود بخواهیم مشکل را با ریختن مواداسیدی درون لوله رفع کنیم. خدمات لوله بازکنی نواب با استفاده از پیشرفته ترین ابزار، حداقل کثیف کاری را دارد و از این بابت اصلا جای نگرانی نیست. اگر نیاز به تخریب نیز باشد، باز هم سرویس‌کاران مجرب پایتخت سرویس حداکثر تلاش خود را به کار می‌برند تا کمترین تخریب را ایجاد کنند.