به ما اعتماد کنید🤝

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

حضور فوری کمتر از یک ربع

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

درآوردن اشیاء از چاه

تلفن همراه ، سوئیچ و زیورآلات با ابزار مخصوص

لوله باز کنی شبانه روزی سعادت آباد

اگر مشکل گرفتگی فاضلاب و بوی بد آن و یا تخلیه چاه دارید، کافیست با پایتخت سرویس تماس بگیرید. پایتخت سرویس در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

لوله بازکنی پایتخت سرویس در کمترین زمان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سرویس‌کاران مجرب مشکل را رفع خواهند کرد. کافی‌ست با شماره‌ی زیر تماس گرفته تا در کمتر از سی دقیقه به محل اعزام شوند.

لوله باز کنی شبانه روزی سعادت آباد

اگر مشکل گرفتگی فاضلاب و بوی بد آن و یا تخلیه چاه دارید، کافیست با پایتخت سرویس تماس بگیرید. پایتخت سرویس در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

لوله بازکنی پایتخت سرویس در کمترین زمان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سرویس‌کاران مجرب مشکل را رفع خواهند کرد. کافی‌ست با شماره‌ی زیر تماس گرفته تا در کمتر از سی دقیقه به محل اعزام شوند.

سرعت عمل بالا

تجهیزات مدرن

قیمت مناسب

پاسخگویی شبانه روزی

گرفتگی فاضلاب و علت بالا زدن آب چاه

حتما برای شما پیش آمده که در محل سکونت و یا محل کار خود، با گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شده باشید.

این مشکل بسیار آزاردهنده بوده و شما اغلب این معضل را در هنگام شستن ظرف می‌بینید و آب درون سینک جمع شده و به سختی تخلیه می‌شود. حتی ممکن است همین آب فاضلاب از کفشور آشپزخانه نیز بالا بزند و باعث کثیف شدن محیط شود. 

در مکان دیگری نیز شما ممکن است این گرفتگی را دیده باشید. مثلا در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی پس از فشردن فلاش تانک آب از کاسه توالت سرریز شده و محیط را کثیف کرده و بوی آن موجب آزار شما شود.

  در این هنگام چاره کار تماس با پایتخت سرویس است تا در کمترین زمان این مشکل را حل کند.

مهم‌ترین اقدامات و عمل‌ها که منجر به گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود:
  • وجود موی بلند
  • روغن و چربی
  • رسوب و جرم در لوله
  • افتادن اشیا
  • باقی ماندن سیمان، قیرو مصالح ساختمانی در لوله‌ها

شناسایی علت گرفتگی فاضلاب و محل آن

در ابتدا شاید فکر کنید که اگر علت گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص دهید، به راحتی می‌توانید گرفتگی لوله را رفع کنید.

در حقیقت این‌طور نیست و در این زمان شما شاید بتوانید گرفتگی‌هایی که منشا آن جرم و رسوب است را به وسیله مواد اسیدی باز کنید، اما طی مدتی دوباره گرفتگی به وجود می‌آید و همین مواد شیمیایی که استفاده کردید باعث آسیب دیدن به لوله می‌شود و مشکل را دوچندان خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در کمترین زمان بدون نیاز به تخریب و با حداقل کثیف‌کاری بازکردن گرفتگی انجام شود، بهترین کار استفاده از سرویس‌کاران متخصص و مجرب است.

شرکت پایتخت سرویس همواره در تلاش است تا با قیمت بسیار مناسب و سرویس‌کاران مجرب مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کند.

اگر مایلید و می‌خواهید مکان گرفتگی و علت آن در منزل و یا محل کار به خوبی تشخیص داده شده و با کیفیت باز شود، همین حالا تلفن را برداشته و با پایتخت سروس تماس بگیرید.

رفع گرفتگی فاضلاب

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که متداول ترین و موثرترین روش که تاکنون بیش از روش‌های دیگر استفاده شده، به کارگیری فنربرقی می‌باشد.

فنر برقی به راحتی گرفتگی‌های جزئی و یا حتی سخت را بدون کثیف کاری باز می‌کند.

روش‌های بازکردن گرفتگی لوله و چاه بازکنی در سعادت آباد عبارتند از:

  • دستگاه فنربرقی: همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، سرویس‌کاران پایتخت سرویس در سعادت آباد با استفاده از مجهزترین فنربرقی بدون کثیف کاری مشکل را حل خواهند کرد.
  • دستگاه واترجت: برای از بین بردن گرفتگی‌ها در انشعابات از دستگاهی به نام واترجت استفاده می‌شود.
    این دستگاه دارای سیم بلندی است که در ابتدای آن میله ی فلزی ای وجود دارد و سوراخ‌هایی نیز برای خروج فشار هوا وجود دارد.
  • دستگاه پمپ ساکشن: این دستگاه زمانی که اشیا، شن و یا ماسه باعث گرفتگی لوله شده باشند، به‌کار می‌رود.
  • دستگاه تراکم هوا: این دستگاه نیز همانند پمپ ساکشن در مواقعی که وجود اشیا و مصالح باعث گرفتگی لوله شود، استفاده می‌شود.
  • استفاده از ابزارهای دستی مثل فنردستی و یا تلمبه: اگر در منزل با گرفتگی جزئی مواجه شدید، معمولا در اکثر منازل این ابزار موجود است و با استفاده از این‌ها میتوانید این گرفتگی‌های مختصر را باز کنید.
  • استفاده از موادشیمیایی: سعی کنید از موادشیمیایی استفاده نکنید. این موادشیمیایی و اسیدی به دلیل خاصیت خورندگی بالایی که دارند، باعث آسیب زدن به بافت لوله و در نتیجه پوسیدگی لوله می‌شوند.

لوله باز کنی سعادت آباد

شرکت پایتخت سرویس در سعادت آباد ۲۴ساعته و با قیمت بسیار مناسب و ارزان و در عین حال سرویس‌کاران مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. دسترسی بسیار خوب این محله که از شمال به کوی فراز، از جنوب به شهرک غرب، از شرق به بزرگراه چمران، از شمال شرق به اوین و از شمال غرب به فرحزاد سبب شده سرویس‌کاران پایتخت سرویس در کمترین زمان خودشان را رسانده و مشکل شما را رفع کنند.

شما عزیزان می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۴۸ تماس بگیرید تا سرویس‌کاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل اعزام شوند. مجموعه ما طی سال‌ها تجربه همواره با بهترین کیفیت خدمات لوله بازکنی را ارائه می‌دهد.