به ما اعتماد کنید🤝

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

حضور فوری کمتر از یک ربع

شبانه روزی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸

درآوردن اشیاء از چاه

تلفن همراه ، سوئیچ و زیورآلات با ابزار مخصوص

لوله باز کنی شبانه روزی محله کاشانی

اگر در این منطقه سکونت دارید و مشکل گرفتگی، بوی بد فاضلاب و یا تخلیه چاه دارید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره ی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸ تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن لوله بازکنی کاشانی مشکل را حل کند. این منطقه کاملا تحت پوشش خدمات شبانه روزی پایتخت سرویس است.

لوله بازکنی کاشانی تحت نظر شرکت پایتخت سرویس بدون کثیف‌کاری، با بهترین قیمت توسط سرویس‌کاران و کاملا تضمینی کار را انجام می‌دهد.

لوله باز کنی شبانه روزی کاشانی

اگر در این منطقه سکونت دارید و مشکل گرفتگی، بوی بد فاضلاب و یا تخلیه چاه دارید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره ی ۰۹۱۲۸۴۰۱۸۵۸ تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن لوله بازکنی کاشانی مشکل را حل کند. این منطقه کاملا تحت پوشش خدمات شبانه روزی پایتخت سرویس است.

لوله بازکنی کاشانی تحت نظر شرکت پایتخت سرویس بدون کثیف‌کاری، با بهترین قیمت توسط سرویس‌کاران و کاملا تضمینی کار را انجام می‌دهد.

سرعت عمل بالا

تجهیزات مدرن

قیمت مناسب

پاسخگویی شبانه روزی

بلوار آیت‌الله کاشانی بلواری درغرب تهران است که از غرب به شهر زیبا، از شرق به فلکه دوم صادقیه از جنوب به فردوس شرق و از شمال به اتوبان حکیم متصل می شود. این بلوار به دلیل دسترسی مناسب با بزرگراه‌هایی چون ستاری، حکیم و شهید باکری میان تهرانی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است . منطقه کاشانی با بافت نسبتا نوسازی که دارد دیگر جزء مناطق با بافت قدیمی به شمار نمی‌رود.

خصوصیات لوله ‌بازکن ماهر محله کاشانی

در شرکت پایتخت سرویس معیارهای زیادی برای سنجیدن ویژگی های سرویس‌کاران در نظر می‌گیریم که از مهم‌ترین آن‌ها :

  • اخلاق و منش خوب

  • متعهد بودن به شرکت پایتخت سرویس

  • گواهی عدم سوء پیشینه

  • دارا بودن تاییدیه صلاحیت

  • مسلط بودن روی تمامی دستگاه‌های رفع گرفتگی فاضلاب شامل (فنر‌برقی، تراکم هوا، پمپ و واترجت)

  • بازکردن تضمینی گرفتگی لوله

  • رعایت کردن اصول بهداشتی و انجام دادن کار در نهایت تمیزی و با تخریب حداقلی

  • استفاده از فنرهای مناسب و مخصوص هر لوله ی فاضلاب

  • عدم استفاده از اسیدهای شیمیایی و آسیب زدن به بافت لوله و…

و موارد بسیار دیگر که همگی در راستای رضایت شما مشتریان عزیز صورت می‌گیرد.

نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب و بالا زدن چاه

نشانه‌های زیادی وجود دارد که اگر دقت کنید متوجه گرفتگی لوله خواهید شد.  هر‌گاه مشاهده کردید لوله سینک آب را پس می‌زند و آب به کندی تخلیه شده و آب در اطراف لوله جمع شده،  باید بدانید که لوله فاضلاب مسدود شده و وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید.

دومین نشانه گرفتگی لوله در هنگام تخلیه آب است که اگر دقت کنید این عمل با صدای نامناسبی همراه است.

دیگر موردی که نشان از گرفتگی لوله دارد، انتشار بوی بد فاضلاب در آشپزخانه، حمام، توالت و… است. تمامی این‌ها مواردی است که در هنگام مشاهده می توان احتمال به گرفتگی لوله ها داد و در این‌طور مواقع بهترین کار مشورت گرفتن با مشاوران پایتخت سرویس است.

خدمات لوله بازکنی کاشانی ۲۴ساعته

لوله بازکنی کاشانی در هرساعتی از شبانه روز بدون تعطیلی آماده خدمت به شما عزیزان می‌باشد و در هرساعت که با مشکل مواجه شدید، اصلا نگران نباشید !

 سرویس‌کاران پایتخت سرویس در کمتر از ۳۰ دقیقه خودشان را می‌رسانند.

تخلیه فاضلاب، بدون کثیف کاری

لوله بازکنی پایتخت سرویس اصلا کثیف کاری ندارد و خیالتان بابت تمیزی کار راحت باشد . سرویس‌کاران ما با استفاده از جدیدترین و مجهزترین ابزارها اقدام به تخلیه چاه‌ها و لوله‌های فاضلاب می‌کند. از مزیت این دستگاه‌ها قدرت بالا و در عین حال کوچک بودن آن‌هاست . این دستگاه ضربه ای به جسم وارد نمی‌کند و همین باعث شده فاضلاب منتشر نشده و محیط را آلوده نکند.